d.o.s.a

Bila aku katakan rindu, aku benar2 maksudkannya. Aku dambakan dirimu di saat2 itu kerana aku perlukan kamu di sisiku. Sering terasa aku terlalu mengikut perasaan, menangisi ketiadaanmu di sisi. Kadangkala aku merasa berdosa kerana mendambakan kamu. Kau bukan hak aku untuk aku dambakan. Kita masih belum punya sebarang ikatan. Terasa malu dan berdosa pada Dia kerana jarang sekali aku merindui-Nya. Di kala itu, hati membentak bilakah kita akan disatukan. Pada usia kita ini, sudah sewajarnya kita mempunyai ikatan tapi keadaan masih tak mengizinkan. Aku akan cuba memahami dan menghadapi rindu ini.

Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai. Kalau takut menanggung rindu, jangan bercinta =)

1 comment(s):

Anonymous said...

kalo takut dilambung ombak ..jgn tgk cite ombak..

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up