♥ saya sayang mak saya ♥

Dah dekat seminggu tak update virtual diary ni melalui lappy sendiri gara-gara tertumpahkan air kat lappy yang baru berusia setengah tahun tu. Kali terakhir update pun dari office. Rindu sangat dengan habit sehari-hari. Rindu pada blog ni, rindu pada fb..

Hari ni saya update dari KL, sampai di sini pukul 12 malam semalam. Siang tadi keluar dengan Sayang. 9 jam bersama dia. Daripada plan asal untuk ke PWTC tengok KLIBF, cancelled terus balik ke Selayang sebab tak sanggup meredah jammed.

Pengalaman yang lucu bila tukar driver di dalam kereta di tengah-tengah sesaknya jalanraya KL. Dia sangat mengantuk dan kurang fasih (blh ke guna perkataan ini? belasah je la..) dengan jalan kat situ. Saya pandu kereta dia dari Jalan Putra sampailah ke Tesco Jalan Ipoh. Dia...?? tidur di sebelah. Kesian Sayang saya, dia letih terpaksa pandu dari JB sampai ke KL demi saya (terharu sungguh).

Lepas makan di Tecso Jalan Ipoh, headed to Taman Metropolitan Kepong. Sambil duduk-duduk tengok tasik dan budak-budak (plus orang tua) main layang-layang, cakap pasal perut buncit..hehehe. Balik rumah tambah lagi buncit perut dengan masakan mak yang sedap.

Hurm..memori tu masih segar (mungkin sebab baru). Beratnya hati nak lepaskan dia balik tadi. Tak puas tengok muka dia, tapi malu plak kalau nak tengok lama-lama. Segan.. Agaknya itulah rasanya CINTA..huhu

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up