Entry.Sampah?

Saya rindu blog saya. Rasanya dah lama saya menge'post' sekadar ade, atau dalam erti kata sebenar mengabaikan dia. Lebih tepat lagi, saya tidak ikhlas. Tetiba rasa bersalah pada dia.

Tadi saya layan muvee "Message Deleted". Satu quote yang saya perasan banyak kali disebut ialah "Wrote what you know". Does it mean anything to you? Tulislah apa yang kamu tahu. Ya, maka kamu akan tulis dengan ikhlas, bukan sekadar menambah entry dalam blog kamu yang tak famous (of course!). Menulis entry yang bukan dari hati kamu adalah sampah. Tidakkah saya hanya menjadikan blog ni tempat pelupusan sampah kalau selalu publish post yang ala kadar je?

Saya nak rasa puas bila menulis sebuah entry. Saya nak tersenyum bila saya tengok semula entry yang saya publish. Bukan melihat dengan hambar dan xde perasaan. Ok, saya takkan paksa diri lagi. Saya rela tak bertambah entry daripada publish entry yang ntah pape. Boleh ke saya tunaikan janji saya ni? Hopefully ; )

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up