Mengeluh...Wlpn tak baik pun

Susahlah takde kereta..sigh..

Happy BirthDay Ckla!

Aisey lupa plak nak annouced...hari ni bday Ckla la! Kkwn..dh wish kt Ckla ke? Ehehehe..saya dpt kiss dr Ckla td..huhuu. Msa SMS Ckla td, dia kat umah..kje shift mlm agaknya. Sibuk kata kekasih hati dia tengah nyanyi kt TV sempena bday dia hari ni. Nk tau saper??

*******************************************

**********************************

********************

*****************************

************************************

*****************************

**********************

***************

********

***

**

*

**

***

*******

*************

*******************

*************************

*******************

************

******

***

**

*

Faizal Tahir...tgh nyanyi lagu Sampai Surga.

Ngeh..ngeh..iye iye je Ckla. "Laki orang tu, Ckla"..."Cinta xmengenal apa, Ckrin". Hehehe pape la Ckla, janji Ckla bahagia ok.. *Hugs and kisses*

Aduh!

Sakit kepala...
Tekak rasa sempit..kembang
Panas dalam kot..
Hurmm musim org tak sihat
Jgn kna wabak H1N1 dah laa..

Duit bagai Air

Hari ni je abis dkt RM200..huhu. Transfer duit utk bayar tudung kat Su..bayar tudung/shawl yg dibeli online..huhu. Jp lg plak nk ikut Shafaq g Jusco..sja la mna tau dpt baju sehelai..kiki

Famili Day @ Teluk Rubiah

Mbah bersama menantu-menantu dan cucu-cucunya
Gurlz on the beach
Peace no war!
Ohhoo..yeah!
Kayaking..uhu my first time
Typical sand writing
@ pool
Uhuhu..
Penonton acara boling pantai
This what we called boling pantai. Hit the filled bottles with coconut fruit
Pancing - masukkan paku ke dlm mulut botol
Acara 'Sambutlah Kasih' - sambut belon berisi air
Majlis penyampaian hadiah @ acara penutup.
See you again on the next Family Day
Hurmm could be in Lgkw..maybe??

Cuti-cuti Teluk Rubiah

Jumaat lepas balik dari Kulim ke KL naik Kembara dengan Abah. Gerak dari Kulim pukul 6 petang, singgah di Sungai Perak untuk Maghrib dan sampai di KL pukul 11 malam. Lama juga perjalanan sebab kondisi kereta yang kurang mengizinkan. Kata Abah, kereta bergerak dengan 3 cylinder (huh saya kurang faham bab ni). Walau apa pun, Alhamdulillah sampai juga di KL dengan selamat.

Hari Sabtu dan Ahad kami bercuti dengan famili sebelah Abah di Teluk Rubiah, dekat dengan Seri Manjung, Perak. Pagi Sabtu selepas Subuh dah gerak ke kampung tapi tak terus ke rumah Mbah, pergi rumah Siwo Lee tolong Siwo Seha siapkan makanan untuk BBQ malam Ahad tu. Pukul 12 tengahari gerak ke Teluk Rubiah, disebabkan tersilap jalan kami sampai ke Teluk Rubiah Resort lebih kurang pukul 2 petang.

Selepas hampir sejam menguruskan bilik (pihak pengurusan chalet tak bersedia), barulah kami ke bilik masing-masing dan kemudian bersiap untuk lunch. Dlm pukul 4 semua settle..jadi apa lagi..huhu jom main air. Saya bersama Kak Zati, Kak Fatin dan Mbah berjalan ke pantai. Tapi sampai di bench bawah pokok-pokok kelapa, Mbah berhenti di situ dan duduk memerhatikan gelagat cucu-cucunya.

Kami bertiga teruskan berjalan di gigi pantai dan join sepupu yang lain bermain kayak. Huu..saya tak pernah bermain kayak sebelum ini. Abang Yus yang berlagak macam instructor mengajak kami mengayuh bergilir-gilir. Usai bermain air di pantai, saya dan sepupu semuanya terjun ke dalam kolam pula. Tak padan dengan umur yang nak cecah 25 tahun, saya pun join adik-adik sepupu mandi kolam..haha. It's time to enjoy!

Hari ni mengantuk sungguh untuk mulakan kerja. Semalam balik ke Kulim naik kereta dengan Kema selepas tak dapat bus awal dari Seri Manjung ke Butterworth. Dari Seri Manjung saya patah balik ke KL. Dalam pukul 6, saya dan Kema mulakan perjalanan dari Cheras. Sepanjang perjalanan yang ambil masa 4 jam tu, saya teman Kema memandu. Huhu tak sampai hati nak lelapkan mata sedangkan dia memandu sejauh lebih 200km tu. Hujung minggu ni balik lagi ke KL..cuti 3hari maa, balik la!

up