Hari Sabtu

Hari Sabtu lepas g Penang Island. Tujuan utama, ke umah parents Shahrol Hafiz. Ramai..kitorg berlapan, naik dua keta. Pkul 2 lebih gerak dari Kulim. Sampai sna, kitorg je tetamu yang ade (agaknya mmg nak jamu kitorg je kot). Ada nasi tomato, bihun goreng, salad dengan kuah kacang, kek coklat kukus...ermm byk la lagi (adoi tetiba rasa sgt lapar. xsanggup nak senaraikn lagi..huhu benti setakat ni je la ye).

entry ini disambung slps perut dh penuh
Saya xmkn byk sgt pun. Lps mkn nasi tomato tu, mls nk mkn yg lain². Kkwn yg lain, mkn bertambah² dan berjenis². Lps Asar kami pun beransurlah, tp ke Queensbay dlu. Jjln masuk Guardian la..Sasa la.. Sebabkan saya xde budget utk sopin² ni, saya cuci mata je la. Opss tapi ada la 1 mende yg saya beli; sunscreen utk keta. Bape sgt pun harganya; RM4.50 je..huhu. Lps solat Maghrib, kitorg pun gerak blk Kulim. Borak punya borak dlm keta, lapar la plak. Singgah McD Seberang Jaya; DriveThru. Saya amik large set doublecheese burger, nk dpt gelas punya pasal..hahaha. Melayang la RM14.10 utk set tu. Xpe, utk mkn xpe.. Sampai umh, duk rehat jap..solat then bumbum la. Gudnite =D

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up