Aku.Bahagia

Beberapa hari ini saya sangat gembira. Saya rasa bahagia. Terima kasih, Allah.

Dia akhirnya bersetuju. Saya berharap keputusan itu bertahan, bukan setakat dua tiga hari saja. Saya gembira dia menerima pendapat saya. Saya gembira dia menyahut nasihat ibunya. Saya gembira demi dia.

Saya tak tahu sama ada keputusan ini bakal memberikan terbaik untuk kami. Tapi saya yakin keputusan ini sekurang-kurangnya memberikan terbaik untuk dirinya. Saya mahu, saya ikhlas ingin dia berjaya dan bahagia dalam hidupnya. InsyaAllah saya tidak akan menyesal dengan keputusan ini walau apa pun yang akan berlaku pada masa depan.

nota dengkol: Sayang, I love you so much. That's the reason I let you go. Let's pray for our relationship, and happiness. May Allah blesses us always.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up