Di Mana?

Aku sangat rindukan En.Syg, Entah ke mana lah dia menghilang. Tiada khabar berita; takde call, takde message. Kali terakhir aku dapat berhubung dengan dia ialah hari Jumaat lepas.

Pagi Jumaat tu, aku minta tolong kat dia untuk hantarkan kereta aku ke Proton service. Tengahari plak kami lunch bersama. Selepas tu aku hantarkan dia balik rumah sewanya.Aku pulak bersiap ke Perlis.

Mungkinkah dia merajuk sebab tak dapat ikut aku ke Perlis? Takkanlah sebab itu, En.Syg bukan budak-budak lagi untuk merajuk disebabkan hal tu. Aku jadi bimbang, risau kalau-kalau berlaku sesuatu pada dia.

1 comment(s):

nOtCinDeReLLa said...

yeahhh! skg dh boleh senyum. ptg ni nk ajak En.Syg mkn sama.

jahat la dia, sengaja hilangkan diri. pelangkong baru tau..huhu

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up