Aku.Bukan.Siapa-Siapa


Shut up and pray
Maybe I dont have right to say anything

1 comment(s):

nOtCinDeReLLa said...

Saya nak cakap, tapi tak boleh cakap. Saya terpaksa jaga hati semua pihak. Tapi saya yang sakit. Kalau saya cakap, pasti ada yang terguris hati. Mereka tak tahu yang hati saya dah terguris pun. Saya tak tahu kepada siapa saya boleh cakap. Sebenarnya bukan sifat saya untuk berdiam diri, kerana saya selalunya suka berkongsi cerita. Tapi dalam hal ni saya terpaksa diam. Kalau saya cakap, seolah memburukkan sesuatu pihak. Saya penat, penat sangat. Takkan saya hanya perlu tunggu dan berdoa saja? Saya harus usahakan sesuatu, semua pihak pun harus berusaha juga. Saya terguris bila dipandang sebelah mata saja. Saya bukan masih muda. Saya bukan 17 tahun!!

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up