3rd attempt, 3 weeks time

السلام عليكم


Saya dah gi dah amik darah untuk ujian saringan HIV tu tadi. Urusan selama setengah jam aje, tapi result dapat dalam masa 3 minggu. Hurmm, lamanya..

Belajar daripada pengalaman semalam, jadi saya datang agak awal tengahari tadi. Saya dapat nombor dua. Mungkin juga sebab hari ni hari bekerja, jadi tak ramai yang datang buat ujian saringan tu.

Kan tak biasa gi klinik kesihatan, jadi terpinga-pinga macam rusa masuk kampung. Tambah haru bila tengok calon pertama kena cucuk kat lengan. Errr..Ana, bukan ke kamu kata dorang amik darah dekat jari je?. Tanya saya pada Puan Ana yang temankan saya ke situ. Eh, bukan ke? Sambil mencebik, saya menggeleng.

Kejutan kedua bila pegawai perubatan tu kata result akan keluar dalam masa 3 minggu. Haish..kena tunggu je la, nak buat macam mana..


0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up