SHOCK

updated: photo added

Hari Selasa baru ni Abah accident kat Kuala Lipis OTW nak ke Kelantan. Masa tu hujan lebat dan jalan pun licin. Abah bawak tak laju pun, dalam 60kmj sebab tau hujan lebat. Abah tak langgar mana-mana kereta tapi termasuk ke bahu jalan dan tayar melanggar longkang kecil. Disebabkan itu, kereta tergolek dua kali dan remuk bahagian bumbung dengan cermin depan belakang berderai. Saya sendiri pun tak dapat bayangkan macam mana ia terjadi.


Alhamdulillah Abah tak apa-apa. Apapun saya tetap risau dan bertegas minta Abah buat medical check-up. Saya risau kalau-kalau di luar tak nampak apa-apa yang sakit, tapi di dalam kita tak tahu. Tambahan pula Abah sakit jantung dan pernah buat operation tiga tahun lepas.

Hari ni Abah akan datang dari KL untuk ambil Kembara yang saya pandu sejak 4bulan lepas. Sejak accident tiga hari lepas, Abah 'patah kaki' tak ada kenderaan, jadi Kembara ni akan gantikan Cherokee Abah yang dah lunyai tu. Maka mulai awal minggu depan, saya tidak lagi punya kereta. Petang nanti saya akan pulang ke KL dengan Abah dan semoga perjalanan kami selamat. Aminn..

4 comment(s):

Anonymous said...

erk. seb baik abah cikwean x pape.... u pun hati2 taw di jalan raye...

-lnd-

FiQ said...

salam..
dasat tu bace psal kete terbalik lagi ade mcm stunt dlm filem lak lagi... yelah nasib baik takde pape.. jalanraya mmg berbahaya skit.. berhati2 lah yer..

Anonymous said...

aitt....x pernah ckp kat sy pun..

nOtCinDeReLLa said...

yg mna? accident? ada la..apa plak xbtau, kan dh btau mlm hari accident tu..

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up