Plan Hari Sabtu

Ujung minggu ni pun takde housemate yang teman saya kt umah. Hari ni saya tumpang Shafaq ke ofis, bosan sorang2 kat umah. Dalam pukul 1.30 tadi Shafaq ke rumah sewa saya, ajak saya lunch di Dalca Terbaek. Hehe nama yang Reza bagi untuk kedai tu. Mungkin kot dalca kat kedai tu terbaek di Kulim ni. Tak tau la saya sebab saya tak pernah rasa dalca kat situ. Kul 2.30 td sampai ofis, terus naik solat dulu.

Jap lagi Shafaq ajak jejalan ke Sumway Carnival. Cuci2 mata je la..tapi kalau ade yang berkenan, sambar saja!. Tapi rasa hati nak tengok muvi. Dah dekat sebulan Transformers mula ditayang, tapi belum sekali pun saya berkesempatan untuk tonton. Hopefully hari ni tercapai hajat..huhu

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up