November

Saya sedang merancang percutian bersama keluarga pada November ini. Since the initial plan for the November will not be happen, lets heal the wound with something more interesting.

Saya rancang untuk sewa sebuah apartment/banglo sebagai penginapan. Saya idamkan acara BBQ sambil menikmati hembusan angin pantai. Woowoo..bunyi macam romantik kan? Dengan keluarga pun boleh jugak berromantik la..hehe.

Walaupun sebenarnya saya lebih suka main air terjun, tapi pantai memang tempat yang sesuai untuk bercuti dengan keluarga. Boleh adakah macam-macam acara di pantai. Wahhh, syoknye bila dibayangkan.

Pedulilah kalau ada yang berpendapat percutian ini membazir. Pendapat saya, aktiviti ni sangat bagus untuk mengeratkan hubungan kekeluargaan. Lagipun bukan selalu pun. Daripada stress melayan perasaan sorang-sorang, lebih baik happy-happy dengan keluarga. Jika diizinkan Allah, lepas Raya Haji nanti nak g Port Dickson. Saya dah amik cuti seminggu. YEAHH!!

1 comment(s):

nOtCinDeReLLa said...

apabila difikirkan semula, ini seolah satu tindakan balas dendam. hanya ikut perasaan kecewa, pasti tak berikan apa-apa hasil. perlu bertenang~

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up