Cepat.Bosan

السلام عليكم


Wah, Syawal berbaki kurang seminggu. Raya dah nak habis dah? Alamak, nampaknya tak sempatlah saya kumpul pahala puasa 6 tahun ni. Hurmm..tahun ni InsyaAllah jadi tahun terakhir sebagai solo pulak tu. Tahun depan entahkan dapat ke tidak..

Dua tiga hari ni kepala dok sibuk fikir hadiah hantaran untuk wedding nanti. Fikir punya fikir, cukuplah 7 berbalas 7..hehehe. Hah ape? Patutnya 7 berbalas 9 eh? Alaa..apa salahnya sama, barulah adil..ngee. Perancangannya, untuk wedding ni simple je hadiah hantaran. Takde set penjagaan diri, sebab dah bagi masa tunang hari tu. Yang dok ade tu pun tak pakai lagi.

Hah, ni yang citer ni pasal perfume. Saya ni memang jenis cepat bosan, tapi jimat aka kedekut orangnya..hohoho. Tahun lepas masa bercuti dengan famili, kami singgah kat Padang Besar. Kat situ saya beli 1 set Moschino Glamour 4 in 1 kat The Zon. Sampai hari ni tak habis-habis lagi. Saya kan jenis jimat...ngee. So pakai pun sikit-sikit je. Tapi la ni, cheq dah bosan dengan baunya. Tak tau la kalau dah 'immune' dengan bau badan sampai dah tak rasa ia best. Sekarang ni rasa macam bau 'sengit' je. Hurmm tak tau macam mana nak explain baunya. Mungkin ke sebab dah lama, so bau wangi tu dah takde?


Haish, memang tobat lepas ni takmo dah beli 1 set. Lepas ni saya patut beli miniature je kot. Ha, beli kat BodyShop la. Takde la mahal sangat kan..ngee


0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up