8 days late = 41 days in cycle

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم

Saya rasa berdebar-debar untuk buat UPT dan masih ambil pendekatan tunggu dan lihat. Tapi saya dah mula ambil folic acid, iron dan vitamin B complex semalam. Hari ni dah masuk hari ke-41 dalam cycle yang lepas, deep down inside saya yakin keputusan UPT akan positive. Sekarang saya rasa confused, apa yang saya perlu buat? Adakah saya sudah bersedia? Tapi tidaklah saya menafikan qada' dan qadar Allah SubhanahuWaTaala. Saya serahkan segala ketentuan dan rezeki ini kepada Dia. Semoga Dia memberikan yang terbaik untuk saya. Aameen..

Symptoms:

  • Kulit naik ruam dan gatal
  • Sakit kepala
  • Pening
  • Kerap lapar

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up