Berpantang dengan mudah

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم

Sehari sebelum saya ke Seminar Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan di Kuala Lumpur iaitu pada 20 May 2015, saya telah dihubungi oleh orang ibu yang sarat hamil. Sebenarnya sudah beberapa kali saya dihubungi oleh Sis Suliza berkenaan set berpantang daripada IbuSuri. Bermula dengan tanya-tanya dahulu, akhirnya Sis Suliza membuat keputusan mencuba Tungku Batu Herba, Tuam Bayi dan Mandian Herba daripada IbuSuri. 

Malam sebelum saya bertolak ke Kuala Lumpur, saya COD produk penjagaan ibu berpantang ini ke rumah Sis Suliza. Alahai, sangat tidak jauh daripada rumah saya. Saya juga berbesar hati menghantar sendiri produk penjagaan ibu berpantang tersebut kepada Sis Suliza.

Saya telah menerangkan cara penggunaan Tungku Batu Herba, Tuam Bayi dan Mandian Herba kepada Sis Suliza. Malah, saya juga mengajar bagaimana Sis Suliza boleh berjimat dalam penggunaan Mandian Herba. Setelah berpuas hati dengan penerangan saya, saya pun pulang ke rumah dan bersiap-siap untuk perjalanan keesokan paginya.

Rupa-rupanya pada 23 May 2015, Sis Suliza telah selamat melahirkan bayinya yang kedua. Ketika itu saya sedang khusyuk menyerap elmu daripada Dr.Azizan Osman.

Selepas pulang daripada Kuala Lumpur, saya telah menghubungi Sis Suliza untuk bertanya khabar. Pada saat itulah saya mendapat berita daripadanya. Dan yang BEST sekali, Sis Suliza telah memberikan testimoni yang SUPERB berkenaan Tungku Batu Herba dan Mandian Herba daripada IbuSuri. 

Alhamdulillah, saya rasa sangat bersyukur dapat membantu dan memudahkan ibu-ibu yang berpantang ni.




0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up