Buffet Lunch @ KGCR

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم

Selamat petang semua. Saya doakan anda yang membaca blog ini dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah SWT. Semoga hari-hari yang anda jalani diberkati dan berjalan lancar seperti yang anda harapkan.

Tengah hari tadi saya lunch dengan nasi ayam di cafe sahaja. Memang setiap hari Khamis, cafe menyediakan menu nasi ayam. Selagi tidak jemu, setiap hari Khamis, saya akan dapatkan nasi ayam sebagai lunch saya..hehehe.

Semalam saya ke Kulim Golf and Country Resort pada waktu makan tengah hari. Bermula bulan Oktober ini KGCR mengadakan buffet lunch dengan pelbagai menu menarik. Yang paling best ialah action stall yang menyediakan sotong kangkung dan bbq. Dengan RM16 sahaja, pelbagai masakan boleh anda nikmati. Bagi saya, harganya sangat berpatutan.

Rasa nak revisit pada hari lain pulak ;-)




0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up