Gedik.Tak.Saya?

Saya ni kan, selalunya memang tak gemor ikut trend or fenomena semasa. Bajet konon-konon takmo same ngan orang len la. Gedik tak? Huhuhu.. *sebab ade experience dikatakan meniru seseorang, so trauma!

Dulu, masa orang sebok pakai baju corak 'batik mawi', sikit pun saya tak teringin.
Sekarang, orang pakat pakai BB, iphone..saya pulak still lagi teringin classic handphone.
Ngada-ngada, kan?? Heee

Alaaa..sebenarnye bukanlah gedik sangat pun. Cuma apa yang jadi trend tu tak kena ngan jiwa legend saya ni je.
Penah jugak dulu-dulu saya ikut trend orang pakai sneakers. Tapi sebab trend tu selesa dengan jiwa saya, saya ikut la. Haa kau, sampai sekarang saya pakai sneakers. Waima, g kje pon sarung sneakers tau.. Kekadang je bila dalam jiwa ada taman, barulah teringin nak sarung high heels ke..

Sneakers Legend! Hohoho...wink ; )

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up