Nama Saya Norina

السلام عليكم


Pernah tak rasa nama kita tak sesuai untuk diri kita? Ermm..ada kot~

Err bukan bermaksud tak suka nama yang mak abah bagi. Saya suka sangat, malah rasa istimewa sikit sebab tak ramai yang punya nama sama dengan saya. Mungkin 100 dalam 7 billion..hee

Walaupun seketul je nama, tapi boleh formed beberapa singkatan daripadanya. Tapi ada antara nama-nama panggilan tu kadang-kala tak sesuai untuk diri dan perwatakan. Contohnya, saya geli kot kalau orang panggil saya Ina. Sebab bagi pendapat saya, nama Ina ni sesuai dengan orang yang berperwatakan lembut gitu. Saya akui saya manja tapi saya bukan perempuan yang lembut dan sopan. Garang kot saya ni! Hahaha~ Jadi tolong jangan panggil saya Ina ya.. Erggg!

Saya dah biasa dengan nama Norin. Mungkin la nama tu ada bunyi-bunyi kelembutan..eceh! Tapi bagi saya, ia takde lah selembut nama Ina..hehe~ Kalau di Utara ni, depa panggil saya Nurin. Tak tau pasai pa, lidah depa biasa sebut lagu tu kot.

Ada juga yang panggil saya dengan nama Rina. Ermm..yang ni ok gak la, walaupun tak biasa. Ada aura tegas dan ganas dalam nama tu..kikiki~

Last but not least, saya sangat suka kalau orang panggil saya Norina. Penuh maknanya..'Cahaya kami' eh?


0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up