Pengaruh-Iklan

Ermm..sedap btol tengok prosperity burger kat advert tu. Macam nak lagi je..huhu. Dua hari lepas dah makan ngn Aleen. Hehe it was on her treat.. Sedap walaupun kurang sos lada hitam. Tapi the nu size is quite small, dulu agak besar dan leper tapi sekarang kecil sikit dan lebal (rotinya aje). Dulu makan hampir separuh pun dah kenyang. Kalau dihabiskan, mesti bloated la..hehehe. Tapi baru ni, dah makan lebih separuh pun rasa boleh telan lagi. Hehehe..tak tau la mungkin sebab lapar sangat kot. Huuu..sedapnya! Nak lagi..nak lagi!

updated January 17,2009
hari kedua bertemu sang kekasih, saya dan dia memesan prosperity burger. sekali lagi saya makan dengan lahapnya. hahaha..lapar tambahan pula sudah masuk waktu lunch. habis sebiji burger saya makan, tapi cik abang saya makan separuh aje. nampak sangat la kuatnya saya makan. ye ke? xjuga sebenarnya, cuma dia xtahan pedas je. kami memesannya di KL Sentral dan terus lepak² di situ hingga 2 jam.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up