tension aku

Course tinggal 2 hari je lagi so banyak la last minute kje yang terlambak. Nak wat report lagi…nak prepare slide lagi…nak present lagi. En.Hairol plak sibuk suh update resume untuk forward pada company2 lain. Tension btol aku mgu ni.
Hari ni lagi la…trainer punya suara yang loud tu wat aku tension sgt. Dia naik geram pada coursemate sampaikan dia naik suara. Aku penah rasa camtu bila dia terangkan pada aku tapi aku x paham2. Jadi aku dapat rasa mcm mana tertekan n blurr nye keadaan tu. Perasaan tu terbawa2 td bila dia kuatkan suara dia. Hehehe punya la xtahan, aku kuar jap nyibuk kt En.Hairol.
Aku bertanggungjawap atas report. Tapi sampi ptg td aku cuma dapat taip utk 8 pages je. Kurang2 mahu 20 pages lagi nak kena karang. English dah la agak hampeh…huhuhu.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up