Ermm...kot

Diam tak diam, dah dekat hujung tahun pun kita ni. Dah 10 hari pun kita di bulan 12, beberapa minggu lagi kita akan masuk tahun yang baru. Huh..dan diam tak diam jugak, dah setahun aku habis study dan dah 4 bulan aku grad. Tapi kenyataan yang harus diterima, aku masih takde kerjaya tetap..weeee =D

Aku antara orang-orang yang lambat rezekinya sampai..kot. Sabar..sabar, keuntungan akan datang juga bagi orang-orang yang sabar. Aku amek satu contoh, collegemate aku di UniMAP. Lama juga dia tak punya kerjaya tetap/mantap. Dan berkat kesabaran dia, awal bulan ini dia diterima sebagai Intel's employee. Wahaa..Intel tu.

Sekarang ni, tak kiralah kje ape pun, aku akan amek je peluang yang ada. Dua malam yang lepas siap mimpi lagi..hahaha. Aku mimpi bertanya pada CkLa ade tak kje kosong as operator kat Sony. Aku tak kira kje ape, yang penting dapat gain experience and knowledge. Selain dapat isi masa lapang, dapat jugak la duit poket kan.

Simpan la sikit2 janji ada kan. Ehehe..mna tau bleh simpan untuk majlis ke (gatal!). Cik abang pun xkje lagi, baru je abis praktikal. Ntah spital mna la amek dia nanti, tu pun kna tunggu 2 3 bulan. Alamak, lambat la aku kawin..waaa tak tahan rindu =(

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up