) = CHICKEN CHOP...opss POX!

) = pastinya ambil masa dua minggu untuk pulih sepenuhnya. Dan pada masa tu, course pun about to finish. Ermm...tak lengkap la course, tak dapat la sijil. Project lagi...adoiii! Kalau tak fikirkan kebarangkalian yang mungkin berlaku, akan aku datang je course tu. Tapi, nanti ada pula yang berjangkit. Aku pun tak tau mana aku dapat virus ni. Agaknya dapat dalam kesesakan train atau bus kot. Arghh..tak pedulilah mana aku dapat, dah terkena pun. Yang aku gusarkan apakah yang aku terlepas sepanjang aku bercuti, dengan project yang masih belum siap lagi. Aku tak mahu project tu dibereskan tanpa aku. Aku bimbang nanti akan wujud cakap-cakap yang mengatakan tiada contribution dari aku dalam project tu.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up