lesson.for.today

Hari ni saya belajar cara untuk scrap lot. Agak mudah kerana saya hanya ikut arahan mentor saya saja tanpa saya tahu mengapa lot itu perlu di'scrap'kan. Saya hanya perlu hold lot tersebut dengan code: hold to scrap, kemudian send email supaya lot itu ditukar kepada shipping cassette. Sejurus itu, saya ke tempat lot tersebut berada untuk collect dan berikan pada supervisor saya.



Esok pula saya harus bersedia untuk restart lima lot yang telah misprocess. Mentor saya sangat bengang dengan apa yang berlaku hingga dia bercadang untuk bersalin lebih awal..hehehe. Maka dengan itu, hari ini dia telah berikan task yang perlu saya lakukan esok sekiranya dia bersalin malam ini =)

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up