maaf kalau saya hati kering

Bongok sangat ke sampai langsung tak tau besekedudukan itu HARAM? Hish tak tau nak cakaplah..rasa geram sangat dengan wanita itu. Maaf saya langsung tak rasa kasihan dengan kamu. Mungkin kepergian permata hati kamu itu adalah balasan terhadap kejahilan kamu itu. Walaupun saya marah dengan kejadian itu dan sedih atas kepergiannya serta kesengsaraan yang telah dia lalui, namun saya bersyukur pada-Nya sebab dia tidak perlu melalui penghinaan orang sekeliling atas dosa ibunya serta tidak perlu lagi dianiaya oleh binatang itu. Saya sangat menyampah tengok muka kamu di dada-dada akhbar mahupun di kaca TV. Jujur, tak ada rasa kasihan kepada kamu. Atas kebodohan dan kemaksiatan yang kamu lakukan, permata hati kamu yang merana.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up