Sob..Sob..I'm Sobbing - part 3

saya menangis... tapi mengapa? apa yang saya sedihkan? saya rindukan dia ke? tak..tapi saya menangis. saya sangat sedih dan mohon supaya Allah memelihara saya.
source:Google

saya menangis sebab INI!
source: friend of friend's facebook

Sedihnya saya melihat mereka. Sampainya hati manusia-manusia tu.
Mereka tidak berdosa, tapi manusia-manusia itulah yang berdosa.
Layakkah digelar manusia?
Aduh, sakitnya perasaan saya, runtumnya hati saya.

Ya Allah, Tuhan Esa..
Peliharalah aku daripada maksiat ini.
Peliharalah aku daripada dosa ini.
Janganlah Kau biarkan hatiku terdorong ke sini.
Janganlah diriku yang penuh dosa menambah dosa ini.
Ampunkanlah aku, Ya Allah.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up