Untitled

Hari ni, pagi-pagi lagi dah moody. Exhausted sangat, mungkin sebab tak cukup rehat. Hari Sabtu dan Ahad lepas walaupun cuti, datang jugak ke office. Penat pindah minggu lepas pun tak hilang lagi.

Lepas sarapan kat cafe, terfikir nak amik half-day AL. Saya bukannya tak sehat sangat pun, saya cuma letih. Tambah pulak dengan mabuk hari pertama menses. Hurmm..sejak usia bertambah ni, bila tiba je masa menses mulalah rasa pening-pening, lemah longlai. Mujur boss bagi permission walaupun emergency applied leave.

Sampai je kat rumah sewa ni, tukar baju terus tidur sampai kul 5pm. Tu la, syukur Allah bagi nikmat menses pada perempuan, dapat rehatkan diri. Bangun tidur tadi ada lah rasa segar sikit, tapi pening-pening lagi. Layan kartun sambil tunggu Tentang Dhia bersiaran. Habis cerita Dhia, lori yang hantar almari dapur gas sampai. Berkemas-kemas dapur dan bilik, kemudian barulah mandi. Sekarang bilik pun dah teratur sikit. Selain almari dapur gas, saya rembat almari baju dengan penyidai telekung jugak. Murah je almari tu, RM250..oke lah, doesn't expect much.

Saya suka nak gantung semua baju, sebab saya penyegan

Inilah motif utama buat survey kat kedai perabot

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up