My Child Existed - #Ectopic5

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
 السلام عليكم

Ada hikmah mengapa aku tak tahu yang aku hamil. Memang jika dikenang-kenangkan hati rasa terhiris. Tapi kalau aku tahu aku hamil, pasti aku lebih terluka. Sesungguhnya percaturan dan perancangan Allah itu lebih sempurna dan terbaik untuk aku.

Alhamdulillah, sekarang aku lebih tenang walaupun kadang-kadang emosi terusik juga. Fokus utama sekarang ialah giatkan usaha..cewah! Subhanallah, ujian ini sebenarnya ada hikmah yang tersirat. Ini bermakna kami berdua tiada masalah untuk mempunyai zuriat keturunan, hanya menunggu masa diizinkan Allah.

Kurang 4 hari lagi genap sebulan aku dibedah, tinggal 2 minggu je lagi nak habis pantang. Bermula Selasa lepas aku dah ke office menyambung tugas. Alhamdulillah, luka luaran akibat operation dah 90% sembuh. Luka dalaman pasti ambil masa lama sikit, jadi semua pesan supaya jaga makan dan jangan angkat yang berat-berat.

Aku target tahun depan kami akan dikurniakan zuriat keturunan. Sekarang ni anak-anak kami masih di alam roh. InsyaAllah sebelum berakhirnya tahun ni, mereka akan pindah ke alam rahim dan seterusnya lahir ke alam dunia. Aku doakan semoga Allah mengurniakan kami zuriat keturunan dari kalangan hamba-hambaNya yang soleh solehah. Aamiin





1 comment(s):

Siti Di Alam Fantasi said...

Insyaallah, semoga dikurniakan zuriat yang soleh/solehah, yang dgr cakap ibubapa, hormat org tua, dan jaga alam sekitar.. amin..

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up