Bengang tapi Lucu gak

Tengahari semalam saya makan bihun sup dekat dengan Stadium Keladi tu. Ikuti perbualan kami:-

-Hosmet- Akak, nanti lepas makan kita singgah jap kedai tu, orang nak beli majalah
-Saya- Okay

Tap..tap..tap kaki melangkah selepas perut kenyang dengan sup.

Hosmet belek majalah Mingguan Wanita, saya belum pegang pape majalah pon.
-Uncle kedai-Yang ni baru sampai, adik.. (sambil tunjuk majalah Pengantin)
-Saya- Oh, ye ka, uncle? (amek hati belek-belek majalah tu)
-Saya- Ermm, xpa la, uncle.. Blm lagi la, uncle
-Uncle kedai- Okay..okay, xpa.. (sambil terdengar si hosmet tergelak kecil)

Tap..tap..tap kaki melangkah lagi menghala ke kereta selepas si hosmet membayar untuk Mingguan Wanita.
-Saya-Hampeh betol uncle tu, nampak ke aura-aura orang nak kawin kat muka akak ni?
-Hosmet-Kahkahkahkah (gelak besar). Hehehe biasanya kalau orang g situ mesti dia tunjukkan majalah Remaja kat orang. Tak penah pun dia tunjuk majalah Pengantin. Hahahaha dia nampak aura tu kat akak kot?...
-Saya- Cess..banyak laaaa.. (Bengang!)


2 comment(s):

linda melinda said...

definitely funny! hehe ;p

nOtCinDeReLLa said...

hehehe..ske ye kamu..??

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up