Shopping dan Xcident


Pagi tadi saya sangat gembira di office. Buat kje dengan tenang supaya tidak tersilap seperti yang sudah-sudah. Note* Kalau buat kje kna pakai spek sebab saya ada astigmatism.

Menjelang tengahari hati tergaru-garu nak g jejalan. Sebabnya rasa nak mula prepare dari sekarang. Saya fikir eloklah sebulan, satu barang 2x (baca dengan nada satu barang, satu ringgit 2x).

Selepas kuar office terus g bank utk bank-in duit pada tuan rumah lalu ke Perda. Seperti biasa dan seolah-olah tiada tempat lain yang boleh dituju, saya ke Jusco Perda. Tujuannya nak g kedai ni:-


Hasilnya dapat la barang yang diperlukan seperti dalam beg kertas di bawah. Cuba intai amende yang saya beli tu? Huhuhu..


Saya sangat happy walaupun duit telah dibelanjakan dan menyusut di tengah-tengah bulan ini. Norina memang sangat 'bijak' orangnye. Buat sesuatu banyak ikut hati, bukan ikut akal. Ye itulah Norina (Norina, lama-lama sebut rasa sedap juga nama saya ni. Wow, what a nice name!).


Happy kan saya?.. Ye, tapi itu tidak lama. Sebaik je tiba kat bulatan yang hampir dengan Alagappas atau Babas (atau ape je la kilang rempah tu..like i care), saya xcident. Saya langgar keta myvi merah seorang kakak sewaktu saya cuba cari peluang masuk ke sebelah kanan sedang dia di sebelah kiri. Si merah melanggar si merah. Sumpah saya tak rasa saya langgar keta dia (yelah, dah lali langgar-langgar ni). Bila dia kuar keta baru saya tau saya langgar dia. Huhuhu..terbang patploh hengget. Baru je tadi duit menyusut sebab shopping, pahtu susut lagi sebab xcident. Dugaannnnnnn..

4 comment(s):

linda melinda said...

dugaan,..... sabo je la yer...

nOtCinDeReLLa said...

xde rasa down sgt, i'm okay..hehehe. dh biasa sgt xcident kecik2 cmtu. yelah sementara nk pndai n become expert, kna la lalui mcm2 dugaan..huhu

linda melinda said...

hehe, yeah otw nak become expert memang gtu.. cikrean blog u xleh follow ke?

nOtCinDeReLLa said...

blh je, yang.. kt upper left of this blog. click 'follow' button kt sebelah 'share' button tu.

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up