mak, adik rindu mak..

Buntunya nak fikir Ponder apa yang seronok dibuat esok hari. Kalau balik KL, tak jalan mana-mana tapi asyik tengok muka mak pun takpe. Tapi bila dekat sini, bosan betul. Apa nak buat esok ek? Huh? 2

Kalau saya ade sayap, Chickdengan segera saya terbang balik KL. Uhuk, saya rindu mak saya Tears

Tapi tak best kalau balik KL masa ada kenduri kat rumah jiran-jiran. Sebab mak mesti akan menghilangkan diri. Pernah terkuar saya cakap camni kat mak:-
"Mak jangan la pegi mana-mana. Tiap kali adik balik, mak hilang. Mak dok je la kat umah."
Even kalau mak nak g kedai pun saya dah buat muka seposen Pouty

Bunyi macam annoying kan? Blah Tapi itulah saya, si manja..huhuhu Wink .



0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up