WoW.InI.YaNg.KiTa.NaK!

“Jika mereka (Israel) bertindak menyerang Iran, ini bermakna bangsa Zionis juga akan hancur dan musnah di muka bumi ini." - Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad

Click this link

Cayalah! Inilah semangat yang kita nak. Biarpun kita tak tau ketentuan sama ada menang atau tak, tapi semangat untuk berjuang tu tetap ada. YEAHH!!

Memang emo kalau bicara tentang kekejaman rejim Zionis terhadap penduduk Palestin dan tetamu Palestin yang datang menghulurkan bantuan. Dulu saya tak heran pun tentang issue ni sebab ia macam dah lali. Issue ni kalau tak silap saya dah melarat lebih 600 tahun (err saya patut semak balik sejarah ni..?). Telinga dah tuli dengan kisah kekejaman rejim Laknatullah tu. Sungguh saya tak tersentuh sebelum ni. Ntahlah, mungkin sekarang Allah dah buka minda saya kot. Tapi apa yang boleh saya buat ekk?

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up