Hilang.Sabar

Arghh tak sabar btol la saya ni. Klu rasa nak buat pape mesti nak buat cepat-cepat. Takmo pikir panjang, suka ikut hati.

Dalam 6 bulan kebelakangan ni hampir setiap hari bila ada masa free mesti browse cari umah utk dijual. Hati saya digaru-garu dengan perasaan 'aku nak beli umah..mesti!'. Antara area yang dicari ialah Bangi, Senawang, Rawang dan Kulim.

Sejak kerajaan umumkan bajet 2011, bertambahlah kuat perasaan tu menggaru-garu di hati saya. Mesti beli rumahhhhhh! Kepala saya pulak dijerit-jerit dengan suara tu. Argh...can't help myself. Bertanya pada En.Syg, dia cakap jangan beli dulu. Dah kawin nanti baru beli, sebab sekarang ni tak tau lagi nak end up kat mana lepas kawin. Tapi saya fikir, apa salahnya klu saya beli je umah kat area Kulim ni. Klu tak duk cni pon lps kawin nanti, saya boleh sewakan.

Area Bangi, Senawang dan Rawang tu adalah potential area yang tinggi yang memungkinkan kami tinggal selepas kawin. Klu Senawang lagi elok, tengah-tengah antara nak balik Selayang dengan Johor. Area Kulim ni klu beli adalah untuk disewakan. Setakat ni, Mak yang bagi sokongan penuh untuk saya beli umah. Yang lain, hambar je. Belum masanya ke?

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up