Mengarut

Tahun ni adalah tahun ke-3 saya dalam Blogger. Dah banyak hal yang saya mengarut dan mencarutkan di sini. Blog ni merupakan hadiah istimewa untuk diri saya sendiri (dan untuk mereka yang menyayangi saya). Bila baca semula coretan saya selama ini, saya sedar dah banyak perkara berlaku dalam hidup saya. Perkara-perkara tu mungkin tak akan muncul lagi dalam hidup saya di masa-masa akan datang. Beruntung jugalah sebab saya sempat catatkan di sini sebelum saya terlupa, maka pada masa seterusnya saya dapat imbas kembali memori dengan bantuan coretan di sini.

Tahun ni juga tahun pertama saya dengan Nuffnang. Sedang blogger lain dah expert dalam penulisan mereka dan mengumpul ramai follower, saya masih bertatih. Sedang blogger lain dan earned beratus-ratus ringgit, malah beribu-ribu ringgit, saya pula lima puluh ringgit pun belum sampai. Tapi takpe, saya tak kesah sangat tantang tu. Saya gembira menulis di sini untuk sebuah diari kehidupan saya. I may not skillful blogger, but I still happy yet this is how I spend my leisure time.

Saya percaya mereka yang menyayangi saya akan selalu mengunjungi blog ini. I even notice that there are several silent readers for this blog. Hi, guys! Nice to know that you are stalking my blog. NVM, keep visiting okay.. Seriously, I dont mind *cheer*

Kadang-kadang saya sedar saya ni membosankan. Mengarut yang bukan-bukan, syok sendiri, menggunakan ayat-ayat skema (seperti sekarang ini), dan tidak santai. Saya sendiri pun bosan jugak dengan diri saya yang membosankan. But I cant help myself, this is me. This is the way I am - Boring. Seronok baca blog orang lain (hey, saya pun silent reader jugak *wink*), bahasa yang santai sekadar ber'aku-kau', fulled of photos, fulled of activities, banyak info...tapi saya tak dapat lakukan sebaik mereka. Blog saya seperti inilah, boring. Tapi tak kesahlah kan, ada jugak daripada takde.

Yey..! Berjaya jugak saya mengarut lagi di sini. Uols pun baca lah entry ni sampai abis, baik sungguh hati uols. Tapi jangan rasa tertipu, yang di atas ni ikhlas dari saya. Biasanya blogger akan menulis dengan seikhlas hatinya. Kebanyakkannya tak tipu. Uols sendiri boleh nilaikan, kan? Ok, ciao..mo tidur suda. Gudnite, everyone *wink*.

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up