Saya.Yang.Khilaf

Diberi bunga, tahi yang kau balas? Itulah perumpamaan yang tepat untuk saya. Keselesaan dia dah bagi pada saya. Setiap hari dia berkhidmat untuk saya, tapi apa yang saya bagi pada dia? Tahi! Ya, tahi. Arghh sopan sangat pulak. Toksah sok suci, sebut je betul-betul. Taik!

Betapa saya tak berperikemanusiaan terhadap dia. Lebih tiga hari saya tinggalkan dia di bawah pokok. Saya pula berseronok-seronok dating kat tempat lain. Sampai hati saya meninggalkan dia, lebih sadis bertompok-tompok taik saya bagi pada badannya. Namun sehingga hari ini saya masih belum menyucikan dosa saya terhadap dia.

Maafkan saya, kini saya sudah sedar. Baiklah, mohon saya menyentuh
 badan kamu ye. Izinkan saya menyucikan setiap noda.

Kenangan pertama dengan dia

Dia si merah di belakang itu

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up