betul ke cmni?

Tadi selepas berYM dengan sahabat lama, saya belek-belek magazine yang selalu saya beli (beli tapi tak baca sangat =D. selected topics je). Tiba-tiba teringat pulak kisah pada suatu hari di office.

Sedang saya menanggalkan gam getah yang terlekat di calendar yang diberi percuma oleh magazine itu, K.Lisa menegur saya.

"Apa yang awak belek-belek tu?"

"Ahh..takde la, saya buang gam yang terlekat kat calendar ni."

"Camne boleh terlekat? Awak dapat kat mna?"

"Ni..saya beli Cleo, dapat free calendar ni. Terlekat sekali kat magazine tu"

"La..awak baca Cleo ke? Tak sesuei langsung!"

Hahahaha..hampeh betul K.Lisa. Owh..mentang-mentanglah saya tak vouge. Saya baca magazine tu sebab saja suka tengok-tengok gambar. Tapi selain itu ada gak topik-topik menarik tentang kerjaya, kesihatan, motivasi cinta..huhu.

"Magazine tu banyak sangat advertise. I ingat U baca majalah Muslimah, Nona.."

Hehehehe..K.Lisa..K.Lisa.. Macamlah saya ni sopan sangat patut baca magazine yang sopan-sopan gitu..uhuhu. Lucu plak bila ingat balik.

Cleo issue Jan diorang published limited edition Mini Cleo. Shrinked size. Saya rasa diorang shrink'kan 75% daripada size asal. Cute! Saya suka sebab senang pegang, lebih mesra penggunalah gitu.. Hurm selain comel, secara tak langsung dapat kurangkan penggunaan kertas lalu membantu alam sekitar (macam ayat cikgu pulak)

4 comment(s):

Anonymous said...

dh lame x beli cleo.. miss it so much..

Evi LoLyta said...

salam ziarah

Amy said...

kahkahkahkah...gelak goleng2 i baca post ni...tp best kan cleo mini tu, saye pun beli jugak hehehe

nOtCinDeReLLa said...

dh 5hari masuk bln Feb, Cleo Feb issue xbeli lg..hee blh pinjam amy punya kot ;)

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up