Sob..Sob..I'm Sobbing - part 2

saya sangat geram sampai rasa nak nangis kuat-kuat. bukan hal besar pon cuma sebab SMS. tapi mungkin saya terbawa-bawa perasaan tak puas hati time cuti haritu, dicampur-aduk dengan hal SMS buat hati saya semakin geram.

saya geram sangat sebab dia malas nak taip SMS sendiri. p forward SMS yang penah saya bagi kat dia then send pada saya. kadang2 tanpa edit langsung. "jaga diri, balik nanti hati2 ye. luv u"..that's what I sent, time tu dia ada kat luar. dua tiga hari lepas tu dia forward pada saya SMS yang sama dengan masa tu saya tak ke mana-mana, ada di rumah. so tak relevan la SMS tu. "balik nanti hati2 ye"...nak balik mana? saya ada je kat rumah, tak ke mana-mana. nampak tak??

kalau pun malas nak taip sendiri, edit la cket dan biarlah kena dengan keadaan. ini tak...langsung tak relevan. sakit ati!!! macam tak ikhlas nak bagi SMS. bagi untuk 'buat syarat' je.

2 comment(s):

LeeNaz said...

alahai cik rean..sabar yerk..org laki memang cenggitu..malas nk bersms..hihiii...aku pun sama mcm ko dedulu...sabor ajek...last2 dh paham ngan peel die...dah lali..hiks..sabar ae

nOtCinDeReLLa said...

xkesah klu kna pd keadaannya. tp bila ia xkena pd keadaan tu yg geram sgt tu. rasa baik la xyah SMS. why not just give a call? kan??

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up