Congratulation to Amira and Hafeez

Shu tengah isi petrol.




Signed guestbook dulu




Wah! Apa yang Shu tulis tu?



Saya pulak. Ala..kepala terpotong. Sekali lagi..




Ok, this is better. Maceh, Shu..




Shu dengan Asya; puteri sulung Dianah




This is Nur Qistina; puteri abang sulung Amira




Sweets and Jelly



Bergambar dulu sementara tunggu pengantin mai




Sekali lagi...cheese!




Yeah, Amira pandang camera ( henpon =[ ) saya la




Lama tak jupe ni.. Saya, Wiwie, Dianah & Shu

Kami matrik sama-sama; KYPM Bangi 2002




Pelamin yang cantek and simple aje

Nice!






Amira tunduk aje..huhu




Bunga segar atas meja 'Makan Beradab'




Amira's wedding fondant cake




Saya dan kek




Bapak Amira tengah merenjis kedua mempelai




First attempt to have photo with bride and groom.
Failed!




Second attempt. Wronged angle. Failed!




Akhirnya mintak tolong Dianah. Succeeded!




Now, their turn. Menjengkit juga saya nak snap



The bride and the groom headed to have lunch





Selepas snapped photo terakhir tu, saya dan Shu menghampiri Amira untuk bersalam. Kami harus pulang. Tahniah Amira!




0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up