That's something only love can do


2am and the rain is falling
Here we are at the crossroads once again
You're telling me you're so confused
You can't make up your mind
Is this meant to be
You're asking me


But only love can stay
Try again or walk away
But i believe for you and me
The sun will shine one day
So i just play my part
Pray you'll have a change of heart
But i can make you see it through
That's something only love can do


In your arms as the dawn is breaking
Face to face and a thousand miles apart
I've tried my best to make you see
There's hope beyond the pain
If we give enough
If we learn to trust


But only love can stay
Try again or walk away
Butt i believe for you and me
The sun will shine one day
So i just play my part
Pray you'll have a change of heart
But i can make you see it through
That's something only love can do


I know if I could find the words
To touch you deep inside
You'll give my dreams just one more chance
To let this be our last goodbye


But only love can stay
Try again or walk away
But i believe for you and me
The sun will shine one day
So i just play my part
Pray you'll have a change of heart
But i can make you see it through
That's something only love can do


That's something only love can do



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



Saya tak pernah mencari Cinta saya. Maksud saya, saya tak pernah mencari lelaki yang mempunyai ciri-ciri lelaki idaman saya. Tipulah kalau saya tak pernah menyukai seseorang sebelum ini. Banyak kali juga jadi secret admirer orang lain. Tapi faham-faham je la, cinta monyet je sume tu. Ada gak satu dua orang yang admired saya masa zaman sekolah dulu (ceh! poyo je kenyataan ini). Tapi masa tu saya lebih suka fokus pada belajar (tak, tipu ni. actly saya tak suka kalau orang admire saya, tapi kalau saya admire orang, xpe..hahaha). Nanti rajin-rajin saya ceritakan kisah admire, crush and love saya dalam entry akan datang.



Sekarang saya bahagia dalam percintaan kedua. En.Sayang saya juga bukanlah seorang yang perfect. Yet, nobody's perfect kan? (Tapi saya dan dia = sempurnakan diri masing2.. InsyaAllah). Saya cinta dia bukan atas sesuatu sebab. Saya pun tak tahu mengapa saya cinta dia..haha. Yang saya tahu, saya cinta dia. Full stop! Love has no reason. Cinta saya pada dia hadir sendiri tanpa dia dan saya paksakan. Perlahan-lahan cinta tu datang dan boleh dipupuk dengan sedikit usaha yang bermakna.


Dulu di awal perkenalan dengan En.Sayang, saya juga bingung adakah saya layak untuk dia, dan adakah dia sememangnye untuk saya? Melalui pengalaman pertama, tentulah saya takut gagal lagi. Tapi apa yang saya buat (atas dorongan En.Sayang juga), take him as he is. Yet, nobody's perfect. Saya rasa saya perlu mencuba, jadi saya cuba dan sekarang saya bahagia kenal dia walaupun dipisahkan beratus-ratus kilometer.

Saya tak percaya pada sesuatu hasil tanpa usaha. En.Sayang saya berusaha berhubung dengan saya walaupun beberapa kali lost contact selepas kami habis belajar. En.Sayang saya setiap hari SMS atau call saya. En.Sayang saya sanggup menaiki bus dari Johor ke KL demi saya. Itulah yang saya namakan usaha yang bermakna. Dia cuba untuk meyakinkan saya. Namun, sekiranya apa yang telah dia usahakan saya masih juga ragu-ragu, maka tiada lain yang boleh dia harapkan selain love itself dapat membuka hati saya. He did it! Give him the big claps! Hehehe..


Doakan saya dan dia menghasilkan kombinasi yang sempurna. Doakan saya dan dia bahagia bersama, sebab saya cinta dia..

2 comment(s):

Anonymous said...

amin.amy doakan!

nOtCinDeReLLa said...

Aminn.. Thnx, Amy =]

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up