Adi Juara!

Amacam program realiti Mentor semalam? Korang tengok x? Mesti ramai yang tengok kan? Tahniah pada Mohamad sebab jadi juara. Tapi bagi saya, Adi adalah juara sebenarnya. Adibah Noor pun pilih Adi tau.. Sorry to say, pendapat saya Mohamad menang sebab peminat sokong Ziana. Mohamad ada pakej macam Black, tapi dia tak setanding Black. Tapi ape pun, dia mungkin ade kelebihan tersendiri yang mungkin segelintir penyokong (macam saya ni) tak nampak.

Adi hebat! Dia berjaya mencuri perhatian saya semalam. Persembahannya memikat, dia boleh berjaya jadi penghibur terbaik. Bukan sekadar seorang penyanyi yang punya suara yang mantap, tapi juga boleh menghiburkan peminatnya. Penyanyi yang berjaya ialah penyanyi yang mampu menjadi penghibur, bukan saja menyanyi tapi melalui tarian dan gaya.

Saya langsung tak terpesona dengan nyanyian Nani semasa dia menyanyi lagu baru. Sepatah haram tak jelas ape yang dia nyanyikan. Suara dia sebenarnya dah power, tapi lenggok lagu tu terlebih sangat. Campur plak ngan slang-slang asing..huhu.

Papepun, Adi adalah juara sebenar...hahahaha (gelak poyo)

2 comment(s):

Anonymous said...

ape plak adi....mohd lah...adi ntah ape2 ntah....

nOtCinDeReLLa said...

Mohamad tu la yg nth pape.. =P
konon nak rock tp xjd..Merah lg best..huhu

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up