Toasted Pocketful vs GCB

Dalam minggu ni, dua menu baru dari KFC dan McD saya dah cuba. KFC Toasted Pocketful tu saya cuba semasa lunch hari Jumaat lepas. McD GCB pulak pada malamnya. Dua menu baru dalam sehari..huhu hebat!




KFC Toasted Pocketful tu sedap macam yang diperkatakan dalam iklannya. Tapi saya musykil sangat ni. Apsal ek saya tak berubah jadi Nora Danish masa first bite dan jadi Angelina Jolie untuk bites seterusnya? Paling tidak pun, sekurang-kurangnya jadi Shakira la..hurm musykil..musykil  Very Confused .

First bite untuk McD GCB pulak mengingatkan saya pada masakan ayam kicap mak saya. Oh, seb baik tak homesick! Sedaplah, tapi memang rasa ayam kicap mak saya masak. Chicken thigh tu dorang marinate dalam sos kicap yang berempah kot, then grilled. 1 yang tak berapa best pasal McD GCB tu, dorang tak buang kulit pada chicken thigh tu..haish..

Saya lebih suka KFC Toasted Pocketful tu lagi daripada McD GCB tu. McD GCB tu xde la special sangat, makan ayam kicap mak saya lagi special..huhu~



0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up