Cinta.Kau.Dan.Aku - Siti.Rosmizah

Saya baru habis baca novel ni. Saya suka! Gaya penulisannya tak berat, dan tak bosan. Novel memang melekakan, silap haribulan kita masuk sekali dalam dunia si penulis. Jangan hairan kalau boleh termimpikan kisah dalam novel tu, malah ada juga kes di mana seseorang (kebanyakkannya perempuan la, sebab kaum hawa memang suka baca novel) boleh terbawa-bawa watak dalam novel demi mencipta keasyikkan hidup yang penuh drama.



Saya tak pasti sama ada novel ni dah lama atau tak, ini pun saya pinjam dari cubemate saya. Dah lama saya tak beli novel. Saya sendiri tak ingat bila kali terakhir saya beli novel. Novel terakhir yang saya punya adalah pemberian Kak Min. Sebelum tu ada jugak, En.Syg hadiahkan pada saya (so sweet kan?).

Tak rajinlah nak buat ulasan tentang novel yang baru saya habis baca ni. Actually tak pandai nak buat ulasan. Rajin-rajin korang bacalah ye..hehehe

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up