Superwoman

Superwoman? Sbb jatuh tertiarap sambil tangan skidding kat lantai, semalam. Memang gaya superman la. Cumanya kalau superman nak terbang naik, tangan kanan ke depan. Saya pula jatuh dgn gaya tangan kiri ke depan. Hadoii sakit sangat, tapi kelakar jugak..hahaha.

Gara-gara nak elakkan penghantar gas nampak rambut saya, saya berlari ke bilik dari ruang tamu yang jaraknya kurang 2 meter. Tapi disebabkan panic, saya berlari tak cukup tanah lantai sambil membongkokkan diri. Sebab tu la jatuh tertiarap. Sakit sebelah kiri badan saya..uhuk.

Lepas jatuh, tergelak berdekah-dekah dengan Kak Na dan Finaz. Tak tahan dengan perumpamaan yang Kak Na sebut. "Lagri macam babi ligan anjing tu! Akhirnya jatuh berdebuk"..hahaha.

2 comment(s):

nOtCinDeReLLa said...

rasa nk demam bila badan sakit2..huhu

nOtCinDeReLLa said...

smlm plan nk mngurut kul 10 pg td. tp mlm td called umh, abh xbg mngurut dgn org xbiasa. hurmm..klu x mulakn mengenal, cmne nk biasa. tp kata abh xblh dipndg remeh, mmg ade betolnye. kna hati2

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up