Withheld.Number

Tidur saya diganggu pagi tadi. Pagi-pagi buta dalam pukul 1.30am. Someone rang me which I thought it was a call from FAB. Dengan minda separuh sedar, saya menjawap panggilan itu. Tapi sempat jeling pada skrin hp, hurmm withheld number. I wondered who.

"Hello.." dengan suara seksi mamai. Pls don't blame me!
"Hello, sayang.." Huh, sape ni? Tak mungkin En.Syg saya. Tapi saya tak melatah, kot kot la budak FAB saja nak usik saya.
"Tengah tido ke?"
"Sape ni? Of course la tido. Sape ni?"
Dengan tak menjawap soklan, dia soal saya balik "Kat sana ujan x?" dengan suara yang menyeramkan bulu tengkok.
"Tak! Sape ni?" Saya dah bengang dan rasa jijik
"Cni ujan la, sayang. Sejuk. Abang rindu kat sayang" Keeeepala otak! Malas dah nak layan. Confirm bukan call dari FAB. Huh!

Put the hp aside without hang it up, saja..biar bil telepon syaiton tu banyak. I tried to go back to sleep. But couldn't. Rasa trauma.

Tengok another hp, ada SMS dari En.Syg sejam sebelum tu. Sayang belum tido kot time ni. I SMSed En.Syg. He wasn't sleep yet. Mengadu kat dia sampai hilang rasa takut.

Bulan puasa macam ni pun ade jugak manusia yang berperangai syaiton. Ada jugak syaiton yang tak terbelenggu rupanya. He's one of them. Masih gah merayap di atas muka bumiNya di bulan mulia ni. Apa problem dorang? Sengaja nak uji iman kita ke? Nak tengok sama ada kita tergoda atau tak? Come on la, get a life!

p/s Thanks, Sayang. I luv u..

3 comment(s):

Unknown said...

org gile la tuh.. lepas tensen..muahahaha...

aDyn_shaf said...

haa...org fab ritu kot norin,huhu

nOtCinDeReLLa said...

@Cik Waniey - tu giler sex namanye. psycho!

@aDyn_shaf - nth la, tp mcm bkn. ishh xtau la..huhu

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up