11 Januari

hari ini sepatutnya saya dan kekasih hati bertemu setelah lebih 6bulan. tapi disebabkan dia tidak sihat, kami menunda pertemuan kami. esok kami berjanji di tempat biasa.

dia di selatan tanahair manakala saya di lembah klang, maka agak terbatas untuk selalu bertemu. namun demikian kami sering berkomunikasi.
p/s ingat, komunikasi itu penting dalam sebuah perhubungan!

saya sayang akan dia malah telah terdetik di hati untuk mempunyai ikatan yang sah dengannya. saya berharap kami berdua akan dikurniakan Allah pekerjaan supaya kami dapat menyimpan dan membuat persediaan.

kami membuat keputusan untuk bertemu kerana selepas ini kebarangkalian untuk bertemu lebih terhad apabila saya mula bekerja di utara. utara-selatan...hurm lagi lah jauh kan!

tarikh hari ini mengingatkan saya pada sebuah lagu. saya suka lagu itu..suka sangat. jom layan


0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up