Cinta Itu..

1) Bekas kekasih saya adalah:
seorang yang romantik tp PENIPU


2) Saya sedang mendengar:
One Step At A Time...there's no need to rush. hehehe


3) Mungkin saya:
akan amik masa agak lama untuk success


4) Saya suka:
air soya


5) Sahabat2 baik saya:
agak ramai juga tapi dah lama xjumpe mereka


6) Saya x paham:
mengapa semua orang nak pandu keta sendiri sorang2 p keje..


7) Saya kehilangan:
passion hidup saya bila terperap di rumah terlalu lama


8) Ramai yg berkata:
saya comel..haha


9) Makna name saya:
saya xpasti.. mungkin CAHAYA KAMI


10) Cinta itu:
indah bila diletakkan di dalam hati yang suci (huhu poyo plak)


11) Di suatu tempat, seseorg sdg:
merindui saya..hoho. saya sedang gila bayang


12) Saya akan cuba:
buat yang terbaik dalam kerja saya dan menggapai semua cita² saya


13) Makna SELAMANYA:
masa yang tiada had


14) Henpon saya:
ada dua..nokia n sony ericsson. tp dua² pun yg cikai punya


15) Bila sy bangun dr tido:
mestilah mengeliat dulu..hahaha


16) Saya paling meluat:
orang yang suka komplen! ape² nk komplen..mcm la bagus sgt!


17) Party adalah:
aktiviti yang menyeronokkan...tapi bila dah lupa diri, xelok la tu


18) Haiwan yg paling cute penah sy jumpe:
anak gajah..hehehe saya suka tengok ia menghayunkan punggung comelnya (opss..lucah ke bunyinye?)


19) Peringkat umur yg paling menyeronokkan:
REMAJA


20) Hari ini:
anak buah saya tido lama hingga 3 jam. selalunya dia tdo xsampai sejam.. comel tgk dia tdo, saya rasa bahagia..


21) Mlm ini saya akan:
tgk citer PUAKA NIYANG RAPIK..


22) Sy betul2 inginkan:
kehidupan yang selesa dan berjaya


23) Bile tgk muka di cermin pagi td:
huh tembam as usual =p

0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up