Psycho

Dah 6 bulan saya pindah ke sini. Saya suka rumah ini walaupun beberapa kali gaduh dengan tuan rumah sebab masalah domestic. Saya suka rumah ni sebab ia tak besar. Saya boleh tinggal bersama dua orang housemates, tak perlu ramai-ramai. Condition rumah pun okay, cuma hari tu ada masalah dengan lampu aje. Tuan rumah okay sebenarnya, cuma tu la kadang-kadang ternaik hangin sikit. Biarlah, small matter. Salah faham aje.

Tapi sepanjang 6 bulan saya tinggal di sini, dah 2 kali kejadian yang gross jadi di sini. Flasher muncul! Don't know why they are called flasher. Psycho la dorang ni. Yang lebih gross, rumah sebelah yang jadi sasaran. Budak-budak tu pun 1 hal gak, memang pengundang flasher dan sewaktu dengannya. Kadang-kadang dengan selamba dedahkan pintu rumah sambil berseksi.

Lebih kurang dua bulan selepas saya duduk kat rumah ni, seorang lelaki yang kami anggarkan umurnya lewat belasan tahun atau awal dua puluhan muncul di depan rumah kami. Masa tu housemate saya keseorangan di rumah meninjau kereta yang dipakir kat luar. Elok-elok je tinjau, ternampak lelaki tu. Pelik la housemate saya sebab lelaki tu berseorangan dan berdiri di tempat gelap. Diperhatikan lelaki tu, rupa-rupanya dia tengah dok syok. Mula-mula terkejut gak housemate saya ni, tapi lama-lama geram pulak. Dia keluar sambil konon-konon nak call polis, barulah lelaki tu blah.

Dua malam lepas pulak, housemate saya yang sama perasan seorang lelaki dok berdiri di sebalik semak tepi rumah saya (haish dia memang ade rezki kot..haha). Si housemate saya ni tanpa takut g tenung je lelaki tu dengan harapan lelaki tu blah. Tapi selamba je tak bergerak dari situ, so housemate saya pon masuk ke rumah. Dia panggil saya dan beritahu ada lelaki mengendap-ngendap rumah sebelah. Kami tutup lampu ruang tamu, kami pulak mengendap dia kat luar (hehe). Mula-mula tak nampak jugak, tapi bila dia berani jalan depan rumah, barulah nampak susuk badan.

Flasher tu jalan depan rumah saya dan lajak sikit ke rumah sebelah. Lepas tu patah balik dan menyorok tepi kereta saya yang dipakir di luar pagar. Mula-mula tu saya ingat dia nak curi kereta saya ke. Saya pun masuk bilik amek kunci kereta untuk bunyikan alarm. Rupanya masa saya masuk bilik, dia dah tertunduk-tunduk beredar. Saya yang tak tau dia dah blah, g bunyikan alarm. So no point la, kononnya nak bagi dia terperanjat dan blah.

Lepas dia blah tu, saya dan housemate ketuk pintu rumah sebelah untuk beri amaran berjaga-jaga. Tapi yang ada kat rumah tu bukan penghuni asal rumah tapi kawan kepada budak-budak tu. Xpelah, nanti budak-budak tu balik, saya beritahulah. Sedang saya berborak-borak dengan housemates saya, kitorg terdengar budak-budak tu balik. Kami pon keluar menegur dorang.

"Adik tau tak orang tu ade balik? Tau kan akak cakap yang mna?"

"Haa, ni la nak habaq kat akak. Singlet kami dah 4 helai hilang. Bukan singlet je sebenarnya. Yang warna hitam ja, warna lain dia tak amek"

Hahaha, hadoi budak-budak ni. Memang selamba dan tak matang! Huhuhu.. Budak-budak tu beritahu dah seminggu dah 'anak-anak' dorang hilang. So maknanya dah lebih seminggu la mamat flasher tu wujud semula. Saya risau jugak walaupun bukan rumah saya jadi sasaran. Risau kot lama-lama bukan setakat curi 'anak-anak', buat giler kang masuk rumah pulak. Seriau!

I found this (see below), and it is so..urghhh, freaking psycho!

my cousin who's quite chio likes to wear pink & flesh coloured bras. i particularly liked the looks of her pink bras as they have lacey patterns running on the outside...


after her shower, she would sometimes leave her bra behind for washing. that's when i take the opportunity to use the bathroom to masturbate while sniffing her bra. she didn't use to wear perfume so it was her natural body smell. we couldn't afford much entertainment so that was one of my outlets.


she would sometimes complain to my mom about her missing bras. out of respect for her, i would replace the bra after a few days but not before taking every chance to sniff it & imagine i'm shagging her...

Urghh..PERVERT!


0 comment(s):

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up