Oh, saya dapat SURAT CINTA (O-O)!

Hari ni terkejut betol, pepagi dah dapat surat cinta. Tapi rupanya semalam lagi pengirim dah hantar, tapi baru hari ni ada. Ujung minggu baru ni, busy btol. Nanti saya ceritakan dalam entry akan datang, okay. Berbalik pada surat cinta tu, pengirimnya En.Matt. Saya terkejut btol dapat surat cinta dari dia..hehe. Meh tengok En.Matt bagi ape. Takpe-takpe jangan risau, ini bukan lagi rahsia antara kita.


Dear CikRean,


1. apa yang bermain di fikiran sekarang?
Boleh tak nak kaya tanpa buat business..hurmm

2. apakah nama samaran you all?
CikRean la.. Thumbs Up

3. berikan 3 org yg you all syg?
3 orang je? Mana cukup 3 orang. Ramai la.. Mak abah je dah dua orang. Si dia lagi..abes tu yang len xyah sayang? Tongue Out

4. panggilan untuk si dia?
En.Sayang..huhu

5. hadiah yg u all impikan drpd seseorg yg istimewa?
Buat masa ni, saya nak cincin kawen je..huhu. Lepas-lepas hadiahkan pape pun tak kesah, cuma berharap dia tak kedekut aje.

6. blog mane yg you all suke visit
Blog-blog yang best, blog kkwn la terutamanya. Sebab saya boleh tau perkembangan hidup dorang selain berkongsi pengalaman menerusi catatan dorang.
7. tag kan kpd 15 followers korg
Hah, 15? 10 follower pon blm ade lagi. Tapi xpe, tag je kat sesape yg membaca. Special tag for:-

1 comment(s):

Anonymous said...

owh, inilah rupanye tag tu..huhu...nnti la sy buat ye

Post a Comment

Your comment will go for approval before published. SPAM is not allowed!!


up